04/10/2016

La URV i la Universitat de Ciències Aplicades Wiener Neustadt consoliden el projecte Wiener

La universitat catalana i l'austríaca fomenten els tàndems lingüístics virtuals entre els seus estudiants perquè aprenguin i millorin el castellà, l'anglès i l'alemany, a través del projecte Wiener. En el curs passat, quinze estudiants de la URV han format part de tàndems lingüístics

Pili Maldonado i Claudia Appl, la tercera i la quarta de la foto, respectivament, d'esquerra a dreta.

Amb l’objectiu de consolidar el projecte Wiener, divendres 30 de setembre van visitar la URV la directora del Centre de Competències Lingüístiques de la Universitat de Ciències Aplicades Wiener Neustadt, Claudia Appl, i la responsable de l’àrea d’espanyol del Centre, Pilar Maldonado de Lendl.

El projecte Wiener el van posar en marxa al setembre del 2015 el Servei Lingüístic de la URV i el Centre de Competències Lingüístiques. Aquest projecte promou els tàndems lingüístics virtuals entre els estudiants de les dues universitats. Els tàndems, via Skype, es duen a terme en castellà, anglès i alemany. En el curs passat, quinze estudiants de la URV van prendre part en tàndems lingüístics. Per acollir-s’hi, cal sol·licitar-ho a l’Espai d’Aprenentage de Llengües a través de crai.espaillengues@urv.cat.

Al llarg de l’estada, Claudia Appl i Pilar Maldonado de Lendl van fer diverses reunions de treball sobre el projecte i trobades amb professors del Servei Lingüístic. A més, les representants del Centre de Competències Lingüístiques van fer visites institucionals i culturals per conèixer la URV i la ciutat de Tarragona.