28/05/2019

La URV ofereix cinc cursos de formació per a professors de secundària

Investigadors i investigadores de la URV imparteixen aquests cursos durant el juliol i l’octubre sobre els coneixements i la recerca generats en diferents disciplines acadèmiques

Professors de secundària prenen part a un dels cursos del programa.

Ja estan obertes les inscripcions per a participar dels cursos que es faran la primera setmana de juliol i la tercera d’octubre i que estan destinats a professors i professores de secundària. Durant tota la setmana podran assistir a les classes i laboratoris de la URV on rebran classes de la mà de personal investigador de la Universitat, que impartirà els cursos de formació per al professorat en el marc del programa Aprofundiments. Aquesta iniciativa té per objectiu generar, difondre, i compartir coneixement.

Els cursos. De 30 hores, que s’impartiran aquest juliol seran: Com elaborar, tutoritzar i avaluar el treball de recerca al batxillerat; Introducció al WIMS; La Internet de les coses, i  Com fer una producció d’un curtmetratge o d’un documental amb alumnes. El proper octubre s’impartirà el curs de quinze hores La gramàtica a l’aula: conceptes i recursos.

El programa Aprofundiments està organitzat pel Centre d’Atenció a l’Estudiant i l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat, i s’emmarca dins del programa d’actuacions col·laboratives entre secundària i la URV.