14/03/2018

La URV ofereix formació d’anglès als alumnes de secundària i a la població de Vila-seca

El Servei Lingüístic de la URV oferirà dos cursos de diferents nivells a partir de l'octubre al campus de la població

Un moment de la presentació dels cursos, avui a la Facultat de Turisme i Geografia.

El Centre de Recursos per a l’Aprenentage i l’Investigació (CRAI) de la Facultat de Turisme i Geografia del campus Vila-seca acollirà, a partir del proper octubre, dos cursos d’anglès adreçats als estudiants dels instituts de Vila-seca i a les persones empadronades al municipi. La iniciativa l’han gestat l’Ajuntament de la població, la Universitat Rovira i Virgili i la Diputació de Tarragona, amb l’objectiu de donar servei als vila-secans.

De fet, els estudiants de secundària de Vila-seca ja tenen accés al CRAI i als seus serveis des del curs passat. Els dos cursos que s’impartiran, que condueixen a una titulació del Marc Europeu Comú de Referència (MECR), són: un de nivell A2, del 8 d’octubre de 2018 al 15 de maig de 2019, de 100 h lectives i amb 20 places; i un de nivell B1, del 9 d’octubre al 16 de maig, també de 100 h lectives i amb 20 places. Els alumnes dels instituts i i les persones de Vila-seca que hi estiguin interessades han d’haver nascut l’any 2002 o abans. El cost de cada curs és de 50 € anuals.

Per matricular-se en un dels dos cursos cal haver superat la prova de nivell respectiva al mes d’abril, i fer l’inscripció prèvia aquí i aquí. La matrícula per als cursos, més endavant, serà en línia, a la web Llengües URV.

Aquest matí, l’alcalde de Vila-seca i president de la Diputació, Josep Poblet, el rector de la URV, Josep Anton Ferré, la regidora d’Ensenyament de Vila-seca, Manuela Moya, i el delegat del rector de Relacions Institucionals, Antoni González Senmartí, han presentat els nous cursos a l’Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia. Com han assenyalat en les seves intervencions, el domini de l’anglès és un dels reptes de la societat d’avui.

Si la demanda supera l’oferta, es considerarà la possibilitat de programar més cursos i de més nivells diferents. Per a més informació sobre els cursos, podeu adreçar-vos al Servei Lingüístic de la URV (tel. 977558359-8363, infosl@urv.cat) o a la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament (tel. 977309327, ajuntament@vilaseca.cat).