31/01/2020

La URV ofereix un curs per a l’obtenció del certificat de llenguatge jurídic català

Cal matricular-se del 13 al 20 de febrer per fer aquesta formació equivalent al nivell J

El Servei Lingüístic de la URV organitza una segona edició del Curs de Llenguatge Jurídic Català, preparatori per a l’obtenció del certificat de llenguatge jurídic de les universitats catalanes, que la Generalitat de Catalunya ha reconegut com a equivalent al seu nivell J.

La formació, que es fa en col·laboració amb la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, s’impartirà del 26 de febrer al 10 de juny, en modalitat semipresencial i un total de 60 hores, de les quals 20 hores són en classes presencials alguns dimecres de 16 a 18 h al campus Catalunya. El curs té un preu de 125 € per a membres de la URV i de 190 € per a persones externes. La matrícula, que cal fer al web de Llengües URV, és del 13 al 20 de febrer.

Els destinataris del curs són les persones que treballen en l’àmbit de la justícia, els professors i estudiants d’ensenyaments relacionats amb l’àmbit jurídic, els professionals de la normalització lingüística i els universitaris vinculats amb ensenyaments filològics, a més de qualsevol persona interessada en aquests coneixements.

Durant el curs s’oferiran els coneixements necessaris per redactar els documents judicials i jurídics més usuals, d’acord amb les especificitats del llenguatge jurídic català, especialment en els aspectes de gramàtica, estilística i convencions. Cal acreditar el nivell C1 de català per accedir al curs.