29/10/2015

La URV participa a la vuitena Assemblea General de la xarxa internacional OENOVITI

L'Assemblea General d’OENODOC i la xarxa internacional OENOVITI té lloc dues vegades l'any i reuneix tots els membres per discutir la formació conjunta i projectes de recerca en grups de treball. Sovint, aquestes assemblees generals són precedides per un simposi sobre temes específics elegits pels membres de la xarxa

Logo xarxa OENOVITI

La xarxa Oenoviti, dirigida per la Universitat de Bordeaux, es va reunir a Conegliano (Itàlia) el 27 i 28 d’octubre de 2015. El degà de la Facultat d’Enologia, el doctor Joan Miquel Canals, el doctor Albert Mas i el doctor Fernando Zamora van anar a aquesta trobada, que  s’organitza dues vegades a l’any i reuneix membres de països d’arreu del món, com Austràlia, Sud-àfrica, Ucraïna, Japó, Xile i Turquia. En aquesta ocasió, també es va dur a terme una reunió amb els representants de relacions internacionals de les diferents universitats pertanyents a la xarxa. Aquesta reunió es va organitzar amb la finalitat d’assegurar un vincle entre la part acadèmica i la part operacional de les col·laboracions que s’originen en aquesta xarxa i, per aquesta raó, el Centre Internacional de la URV també hi va estar representat. Després de la reunió, es va portar els participants a visitar les muntanyes de Prosecco, que es troben a prop de Conegliano.