02/10/2015

La URV premia els estudiants i reconeix el professorat i el personal d’administració i serveis

En un acte a l'inici del nou curs, la Universitat ha volgut premiar i reconèixer els mèrits dels seus membres. S'han lliurat els premis als estudiants, els extraordinaris de doctorat i als millors esportistes; al PAS i al professorat distingit, i els reconeixements a tots els que han complert 25 anys de dedicació i als que s'han jubilat

L'equip del PAS que ha guanyat un dels premis Xavier López Vilar.

L’acte que ha tingut lloc el divendres, 2 d’octubre al migdia, l’han fet càlid els assistents, que han omplert el Paranimf de la Universitat acompanyant les persones que rebien els premis. El rector Josep Anton Ferré, el president del Consell Social Joan Pedrerol i el secretari general de la Universitat, Mario Ruiz, han entregat els premis i reconeixements. L’Ajuntament de Tarragona ha volgut estar present a l’acte en la persona d’Elvira Ferrando, regidora de Relacions Ciutadanes, Universitat i Comerç.

20 persones han rebut els premis extraordinaris de doctorat 2013-14 de les diferents especialitats, pels seu esforç i constància en la qualitat de la feina. Els premis els aprova el Consell de Govern a proposta del comitè de direcció de l’Escola de Postgrau i Doctorat.

A la foto, una doctora rep el diploma de premi extraordinari de doctorat de mans del rector.

A continuació s’han premiat els millors estudiants esportistes del curs passat: en categoria femenina ha estat Gibet Gallego, del grau de Dret, que ha destacat en la modalitat esportiva de taekwondo; i en categoria masculina ha estat Albert Filella, que fa el grau d’Enginyeria Elèctrica, de l’especialitat de natació.

Albert Filella rep el premi al millor esportista de la URV 2014-15.

El Consell Social convoca el premi Xavier López Vilar a la qualitat i millora contínua de la gestió administrativa i tècnica del personal d’administració i serveis (PAS). Enguany, en la 6ª edició, se’n han concedit tres. Un premi ha estat pel projecte “Model integral de gestió de les pràctiques externes de l’ETSE”, d’Esther Sabaté i Elvira Pàmies, de l’Oficina de suport a la direcció de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE). Un altre premi ha estat per: “Millora de la qualitat i eficiència en la gestió de projectes de recerca. Control de viatges”, obra de l’equip format per Àngels Amenós, Sara Anadón, Gabriela Espinosa, Victòria López, Olga Magriñà Gisela Molas, Sílvia Plana, Eloi Serret i Òscar Vidal, de la Unitat de Gestió Administrativa Descentralitzada (UGAD). I un altre l’ha rebut el projecte informàtic “Espera’m despert” d’Antoni Cortès.

Els professors Marta Schuhmacher, Azael Fabregat, Rosa Solà i Joan Josep Pujadas han recollit el reconeixement com a professors distingits, pels seus mèrits. Aquesta condició els proporciona una reducció de la docència perquè puguin tenir una major dedicació a la recerca.

Els professors distingits enguany, d'esquerra a dreta: Azael Fabregat, Marta Schuhmacher, Rosa Solà i Joan Josep Pujadas.
Els professors distingits enguany, d’esquerra a dreta: Azael Fabregat, Marta Schuhmacher, Rosa Solà i Joan Josep Pujadas.

En el curs passat es van jubilar dotze persones, del professorat i del personal d’administració i serveis, que en l’acte han rebut la Medalla de la Universitat. I dinou membres de la URV dels dos col·lectius han arribat als 25 de dedicació, Han recollit com a reconeixement una insignia de plata de la Universitat.

El president del Consell Social Joan Pedrerol ha remarcat la il·lusió que ha vist en les persones premiades, i que els premis són per a l’esforç realitzat per fer la feina millor. El rector Josep Anton Ferré, que durant l’acte ha fet una breu radiografia de la Universitat a través de les grans xifres, com el nombre de professors (1.139 EJC) i del personal d’administració i serveis (682 EJC), ha agraït a tothom la tasca realitzada i ha suggerit als membres de la Universitat que parlin de la seva feina a altres persones, perquè la societat la conegui i entengui la seva importància.

S’ha projectat en vídeo la Memòria del curs 201415 i membres de l’Orquestra URV han interpretat una peça de Bach i juntament amb la Coral, han clos l’acte amb la interpretació de “Gaudeamus igitur”.

En el curs 2016-17, la URV celebrarà els 25 anys d’existència.