17/02/2020

La URV, present a la segona edició de la sala virtual de Grau UNIferia fins al 28 de febrer

La primera edició de la fira virtual de Màster serà del 23 al 27 de març. La plataforma ofereix informació sobre l'oferta acadèmica de Grau i Màster, els sistemes d'accés, beques i passos per estudiar en 54 universitats

Estand virtual de la URV a Uniferia.

Crue Universitats Espanyoles celebra del 17 al 28 de febrer la segona edició del saló virtual UNIferia, dedicat als estudis de Grau, i del 23 al 27 de març la primera edició dedicada a Màster. L’objectiu d’aquest saló virtual és ajudar els estudiants a obtenir tota la informació sobre l’oferta acadèmica de 54 universitats espanyoles.

Així, mitjançant la plataforma en línia www.uniferia.org, les universitats comuniquen de manera personalitzada als i les interessades les seves propostes de titulacions de Grau, els diferents sistemes d’accés, de beques, possibilitats d’internacionalització i els passos necessaris per fer la matrícula .

La URV és present en aquesta fira virtual, amb atenció personalitzada a les persones que es connectin al matí, de dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 h, i a la tarda, de dilluns a dijous de 16 a 18 h .

A través d’aquesta plataforma virtual, els i les potencials estudiants poden vèncer les fronteres geogràfiques i temporals, informar-se i interactuar amb els diferents serveis d’informació i orientació de les institucions participants, amb un format modern i accessible.

UNIferia és una plataforma atractiva i en format responsive, que s’adapta als dispositius mòbils, es pot obtenir atenció personalitzada sobre informació i orientació de cada universitat. En el punt d’informació principal, els usuaris troben dades generals sobre el sistema universitari espanyol, així com un cercador per localitzar títols de les universitats participants a la fira, ja sigui per branca de coneixement o ja sigui per àmbit geogràfic.

Conèixer l’oferta dels títols de Grau i Màster, els diferents sistemes d’accés, les opcions de beques o d’internacionalització poden ser factors decisius per al futur professional dels joves. Per aquesta raó, el Grup de Treball dels Serveis d’Informació i Orientació Universitària de la Crue ha posat en marxa aquest saló virtual, una eina que millora els canals de comunicació i garanteix la igualtat d’oportunitats sense les limitacions que tenen les tradicionals fires d’Educació Superior.

Accés a UNIferia.