01/10/2018

L’Ajuntament de Mont-roig atorga 2.000 euros al millor treball sobre càmpings fet per estudiants de la Facultat de Turisme i Geografia

Es valorarà que el projecte de recerca sigui una eina estratègica per al sector turístic del municipi

D'esquerra a dreta, Yolanda Pérez, regidora de Turisme de l'Ajuntament de Mont-roig del Camp; María José Figueras, rectora de la URV, i Marta Nel-lo, degana de la Facultat de Geografia i Turisme.

La rectora de la URV, María José Figueras, i la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp, Yolanda Pérez Díaz, han signat aquest migdia un conveni específic de col·laboració entre l’Ajuntament i la Universitat per a la creació de la segona edició del premi d’investigació “Càmpings de Mont-roig del Camp – Miami Platja”. El premi valorat en 2.000 euros, que aporta el consistori, s’atorgarà a la millor proposta de projecte de recerca sobre les tendències i perfils dels clients dels càmpings del municipi. El premi s’adreça a les persones matriculades en qualsevol dels estudis de grau o de màster de la Facultat de Turisme i Geografia de la URV.

Un comitè integrat per dos professors de la Facultat de Turisme i Geografia, un membre de l’Ajuntament i un membre de l’Associació de Càmpings de Mont-roig del Camp serà l’encarregat de decidir l’estudiant beneficiari del premi. Es valorarà que el treball aporti noves dades de recerca, que sigui original en el seu enfocament i que pugui ser una eina estratègica per al sector turístic del municipi. L’estudiant seleccionat, que es donarà a conèixer les properes setmanes, tindrà un any per dur a terme el treball definitiu.