11/10/2016

“L’altra ràdio” connecta amb el món per difondre el 25è aniversari de la URV

Radioafeccionats de la URV estableixen comunicacions internacionals, des dels diferents campus, per donar a conèixer els 25 anys que compleix la institució. El dimarts, 11 d'octubre les connexions s'ha fet des del Rectorat

En la sessió des del Rectorat, Enric Arilla i Jose Barceló, de la URV i membres de Ràdio Club Tarragonès, han establert, mitjançant una estació portàtil, 180 contactes amb radioafeccionats de tot l’Estat espanyol, Itàlia, Portugal, Anglaterra i Andorra.

La iniciativa vol donar a conèixer internacionalment la URV, en aquest curs 2016-17 de celebració de l’aniversari, i forma part del programa d’actes. L’equip el dia 5 d’octubre va establir radiocomunicacions des del campus Catalunya, el 30 de setembre des del campus Sescelades i el 28 de setembre des de la seu universitària del Baix Penedès. Ara després del Rectorat, té previst instal·lar-se i emetre des dels campus de Vila-seca, Bellissens i Terres de l’Ebre.

Des de la seu de Ràdio Club Tarragonès també es faran contactes amb el mateix motiu, difondre l’aniversari de la universitat pública del territori.  Per fer-ho, compten amb el suport de la Unió de Radioaficionats d’Espanya (URE).

1. Lenny |

Una bona iniciativa per donar a conèixer el 25è aniversari de la nostra universitat arreu del món.