28/06/2016

Leonard Ruiz guanya la XII edició dels premis Lear a la Innovació

L'estudiant del darrer curs del grau d'Enginyeria Electrònica de la URV ha rebut aquest reconeixement, que té per objectiu impulsar la innovació en el món de l'enginyeria, proporcionar una formació més integral dins de l'empresa i brindar l'oportunitat de que els estudiants puguin incorporar els seus projectes a la companyia

Mariano de Torres, vicepresident i director general de la divisió elèctrica i electrònica per a Europa i Àfrica de Lear Corporation, amb el premiat Leonard Ruiz.

Amb el treball “Dashboard Developement for Key Performance Indicators”, el vallenc Leonard Ruiz ha estat el guanyador del premi a la Innovació que atorga Lear Corporation com a part del seu programa de pràctiques “Trainee Program”. Aquest premi, atorgat a principis de maig, està dotat amb 5.000 euros i la implementació del seu projecte de final de carrera a l’empresa.

En la XII edició d’aquests premis s’han presentat 14 candidats, 10 procedents de la URV i 4 de la Universitat Politècnica de Catalunya, que van haver de fer les exposicions dels seus treballs en anglès. Tots ells han realitzat pràctiques a diferents àrees del departament d’enginyeria de Lear Corporation.

D’altra banda, també es va lliurar el premi “Inspiring Colleague”, concedit pels propis estudiants de pràctiques a un dels seus companys ha estat per a Rubén Martínez, que també cursa el grau d’Enginyeria Electrònica a la URV.

El Trainee Program de Lear Corporation es va iniciar l’any 2000 i, únicament en l’últim quinquenni, l’empresa ha contractat més de 25 joves talents participants al programa. Lear brinda als estudiants en pràctiques l’oportunitat d’adquirir experiència en una empresa multinacional del sector auxiliar d’automoció, posicionada en el número 174 de Forbes 200 i, en paral·lel, desenvolupar el seu projecte de final de carrera i optar al Premi a la Innovació.