07/05/2018

L’equip dels Membrillos de Tamudo, guanyador de la Lliga Universitària de futbol sala 2018

Els Punkarrada van ser els sotscampions entre els setze equips participants, formats per 175 estudiants de diferents graus

L'equip guanyador, los Membrillos de Tamudo.

La Final de la Lliga Universitària URV de futbol sala 17/18 va tenir lloc el dia 3 de maig al Pavelló Olímpic de Reus, on es van aplegar els quatre equips finalistes per disputar els dos partits, de 3r i 4t lloc i la final.

Aquest curs, els equips classificats van ser : Desnutridos FS. vs Rayo Vallacaños pel 3r i 4t lloc i els equips de Punkarrada vs Los Membrillos de Tamudo per la final.  El primer partit previst, a les 21:30 h, era per al 3r i 4t lloc. Aquest partit, però, no es va arribar a jugar per incompareixença d’un equip, Rayo Vallacaños. Així, els Desnutridos FS es va fer amb el tercer lloc de la Lliga.

I a les 23 h va començar la gran final. El joc intens era el previst per un partit d’aquestes característiques. Els dos equips del camp eren el 2n i 3r classificat de la fase regular, i així es va demostrar en la pista. Es va viure un partit molt igualat i emocionant. Minuts abans de la mitja part, Pablo Molina dels Membrillos de Tamudo va materialitzar el primer gol de la final. A la represa del partit, l’equip dels Punkarrada va tenir alguna oportunitat d’empatar el matx, però un gol d’Ivan Pèrez (Membrillos de Tamudo) va engrandir la diferencia en el marcador. Tot i així, i amb 15 minuts encara de joc, els Punkarrada no van desistir i així va arribar el primer gol a peus del seu capità, Marc Calvo. Resultat final de 2-1 i campions de la Lliga Universitària URV de futbol sala els Membrillos de Tamudo.

A l’entrega de trofeus es va premiar els tres primers classificats, al millor porter i al màxim golejador. Els premiats van ser:

• Campions: Los Membrillos de Tamudo
  • Sots-campions: Punkarrada
  • 3r classificat: Desnutridos FS
  • Millor porter: Guillem Guirao (Desnutridos FS)
  • Màxim golejador: Marc Calvo (Punkarrada)
A la foto els sotscampions de la Lliga URV, els Punkarrada.

Aquest curs, la Lliga Universitària URV de futbol sala ha tingut una total de 16 equips. Una participació de 175 estudiants dels diferents graus que s’han aplegat cada dimecres a les instal.lacions de Reus, al Pavelló Olímpic i Polilleugers. La lliga ha tingut una durada d’octubre a maig i un total de 128 partits.

Per graus, la participació ha estat de: 40 estudiants de Medicina, 35 de Fisioteràpia, 7 d’Administració i Direcció d’Empreses, un d’Arquitectura, un de Biotecnologia, un del CESDA, un de Comunicació Audiovisual, 4 de Dret, 4 de Economia, 6 d’Educació Primària, 2 d’Educació Social, un d’Infermeria, un d’Enginyeria Elèctrica, 12 d’Enginyeria Mecànica, 35 de Fisioteràpia, 10 de Nutrició i Dietètica, un de Periodisme, un de Psicologia, 3 de Relacions Laborals i Ocupació, un de Pedagogia, un de Treball Social i 7 de Turisme.

Més informació:

Lliga Universitària URV futbol sala 2017-18