15/05/2015

L’equip Majeres F.C. d’estudiants d’enginyeria, guanyador de la Lliga Universitària de Futbol Sala

El segon classificat ha estat l'equip St. Pauli de Psicologia i el tercer, Fisionbreak de Fisioteràpia. El màxim golejador de la Lliga ha estat Miguel Oliver de Medicina i el millor porter Pablo Escribano, també de Medicina. I l'equip premiat per millor fair play ha estat The Fenomenics, de Periodisme i Comunicació Audiovisual

L'equip Majeres F.C, després del seu triomf a la lliga de Futbol Sala

El Pavelló Olímpic de Reus va acollir el dijous 14 de maig a la nit  la final de la Lliga Universitària de Futbol Sala de la URV.

La Lliga URV ha comptat aquest curs 14/15 amb 12 equips i un total de 111 jugadors dels diferents ensenyaments universitaris. Es va iniciar a principis de novembre i el dijous va arribar al seu punt i final. Tant la Fase Regular com la Fase Final han jugat els corresponents partits al Pavelló Olímpic de Reus els dimecres a la nit.

Aquest any la Lliga URV ha tingut un bon nivell i l’ambient els dimecres a la nit a l’Olímpic ha sigut molt universitari. Dels dotze equips inicials, es classificaven a la Fase Final els vuit primers de la Fase Regular. Els enfrontaments a la Fase Final ja van donar sorpreses des dels inicis, perquè l’equip campió de la Lliga URV va ésser el setè classificat a la fase regular. Per la seva banda, els subcampions havien quedat en 4t lloc.

A la final de dijous el tercer lloc va estar disputat entre els equips Nutrichempions, del grau de Nutrició Humana i Dietètica, i Fisionbreak, de Fisioteràpia. Van ser aquests últims els que van guanyar 2-0 amb un gol de Gerard Anguera i un altre de Pol Monclús. Així l’equip de Fisionbreak es va fer amb el trofeu de tercer classificat de la Lliga Universitària de Futbol Sala URV.

La gran final entre els equips St Pauli & Majeres F.C. va ser un bon partit, on va destacar la intensitat de l’equip dels enginyers, Majeres F.C . Un ritme de joc frenètic que l’equip dels estudiants de Psicologia, St Pauli, va intentar aturar en tot moment amb molt esforç a la pista. El resultat final de 0-3 per als estudiants de les diferents enginyeries donava el triomf a Majeres F.C amb gols de Sergi Ciurana, Víctor Franco i Juan Miguel Salmerón.

En els altres premis que EsportsURV atorgava en aquesta cloenda de la Lliga Universitària de Futbol Sala URV va haver-hi dues novetats. Al premi de cada any de “Màxim golejador” se li van sumar aquest curs el premi de “Millor porter” i “Millor equip de Fair Play”. L’estudiant de Medicina Miguel Oliver va ser el Màxim golejador. disputant els partits amb Gorditos F.C. Pablo Escribano, porter de l’equip Esfínter de Milano i estudiant també de Medicina va guanyar el premi de “Millor porter”. I l’equip que va rebre el premi al millor Fair Play, votat entre tots els equips, va ser per The Fenomenics format per estudiants de Periodisme i Comunicació Audiovisual .

Enguany han participat dotze equips a la lliga de Futbol Sala

Una característica divertida d’aquesta lliga universitària URV són els noms dels equips. Per aquesta raó el curs vinent s’està valorant atorgar un premi al nom amb més ingeni. Aquest any han participat Nutrichempions, Gorditos F.C, Mínabo de Kiev, St Pauli, Esfínter de Milano, Fisionbreak, Majeres F.C, Punkarrada, Rayo Vayacaño, Aston Birras, Maccabi de Levantar i The Fenomenics.

1. Mario |

Enhorabona als campions!
    Destacar la bona organització i el boníssim ambient als partits… El curs vinent més i millor!!