11/07/2017

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria estreny la col·laboració amb tres universitats egípcies

Tres estudiants egipcis hi fan el màster en Nanoenginyeria, i responsables dels tres centres respectius van visitar l’ETSE

Els responsables universitaris egipcis, els de la URV, el coordinador de XNEM i dos dels estudiants egipcis que s'estan a l'ETSE.

Representants de l’Arab Academy for Science, Technology and Maritim Transport (AASTMT), Fayoum University i South Valley University van visitar el passat 10 de juliol l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, en el marc del projecte “Excelence in Nanotechnology for the MENA region (XNEM)” del Programa Tempus.

La visita va servir per a supervisar la feina feta per 3 estudiants del Màster en Nanoenginyeria que s’ha desenvolupat en el marc d’aquest projecte Tempus, i que estan fent una estada de 3 mesos a la URV per a portar a terme la seva tesi de màster. Són: Ahmed Mounir, Hussam El Nabawy i Ahmed Abdelaziz. A continuació es van analitzar possibles vies de col·laboració futura entre aquestes universitats i la URV.

Les delegacions estaven formades per Khaled Hamza, rector de la Fayoum University; Abbas Mansour, rector de la South Valley University, acompanyat de Yousef Elgharabawy i de Mahmoud Elsayed; Gamal Selim, vicepresident of AASTMT, acompanyat de Mohamed Aborezka i Ahmed Sabry, i Ahmed S. G. Khalil, coordinador de XNEM. Els van rebre Xavier Vilanova, vicedegà de l’ETSE, i Eduard Llobet, coordinador de XNEM a la URV.

El degà del College of Computing & Information Technology de l’Arab Academy for Science, Technology and Maritim Transport (AASTMT), Mohamed Aborezka, va mostrar molt d’interès en establir noves relacions en els àmbits informàtics, tant a nivell de grau, com de màster i doctorat.