15/02/2018

L’Esquiada URV permet millorar el nivell esportiu de tothom

Èxit de l’Esquiada 2018 a Port del Comte, amb més de cinquanta persones participants de la Universitat

A l’Esquiada 2018, organitzada per EsportsURV el dia 14 de febrer, els participants van gaudir d’una jornada d’esquí o snowboard amb 3 hores de classes amb monitor d’acord amb els seus nivells: debutants, iniciació i experts.

L’autobús va sortir de matinada del Tarragona i Reus destinació a l’estació Port del Comte, al Solsonès. Van ser 54 les persones inscrites que van gaudir de molta neu, sol i una temperatura òptima per esquiar durant tota la jornada. Majoritàriament eren estudiants dels diferents ensenyaments de la universitat, així com estudiants d’intercanvi del programa Erasmus, provinents de Turquia, i estudiants xinesos, que la URV acull cada curs. També van participar membres del personal administració i serveis.