20/03/2017

L’estudiant Abril Melina Hocevar, de la Facultat d’Economia i Empresa, ha traspassat

Els seus companys estudiants, el PDI i el PAS l'han recordat amb un minut de silenci

L’estudiant Abril Melina Hocevar, de 19 anys i estudiant de segon curs del doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses-Finances i Comptabilitat, va traspassar el divendres 17 de març. El dissabte va tenir lloc el funeral a la parròquia de Santa Maria del Mar.

La jove era molt activa i coneguda a Salou, on vivia. Exalumna de l’Escola Salou, va ser Pubilla de la festa major d’hivern del 2009, era monitora i patinadora del Club Patí Salou i monitora també de l’Esplai Salou, entre moltes altres dedicacions.

A petició dels seus companys estudiants, que l’apreciaven, la comunitat universitària del centre li ha dedicat un record emotiu aquest migdia de dilluns 20 de març, fent un minut de silenci a l’exterior de l’edifici.