28/11/2018

L’estudiant Alba Font obté el II Premi d’investigació “Càmpings Mont-roig del Camp – Miami Platja”

Farà un estudi sobre les tendències i perfils dels clients d’aquests establiments turístics al municipi i presentarà propostes d’innovació

L'estudiant del Màster en Gestió de Destinacions Turístiques de la URV, Alba Font.

Alba Font, estudiant del Màster en Gestió de Destinacions Turístiques de la Facultat de Turisme i Geografia, és la guanyadora del II Premi d’investigació Càmpings Mont-roig del Camp – Miami Platja, valorat en 2.000 euros. Font proposa fer una recerca sobre les tendències, prioritats i necessitats del sector del càmping, centrant-se en el cas de Mont-roig del Camp. Com a resultat, preveu presentar propostes d’innovació del sector del càmping i de gestió del sector del turisme pel conjunt del municipi.

El premi és fruit d’un conveni entre l’Ajuntament de Mont-roig del Camp i la Universitat Rovira i Virgili per reconèixer la millor proposta de projecte de recerca sobre les tendències i perfils dels clients dels càmpings del municipi de Mont-roig del Camp. Està adreçat als estudiants matriculats en qualsevol dels estudis de grau o de màster de la Facultat de Turisme i Geografia de la URV.

El jurat de la segona edició del Premi d’investigació Càmpings Mont-roig del Camp – Miami Platja van integrar-lo Yolanda Pérez, regidora de Turisme de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp; Manel Vilajosana, president de l’Associació de Càmpings de Mont-roig del Camp; Coia Domingo i Jordi Blay, responsables dels graus de Gestió en Turisme i Hoteleria i de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat de la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili.

Els membres del jurat del II Premi d’investigació “Càmpings Mont-roig del Camp – Miami Platja”.