14/03/2017

L’estudiant Antoni Domènech guanya el XXII Premi Lluís Casassas i Simó

La Societat Catalana de Geografia li ha atorgat aquest guardó per un treball sobre els desnonaments

L'estudiant premiat, Antoni Domènech.

Antoni Domènech, doctorand del Departament de Geografia de la URV, ha guanyat el XXII Premi Lluís Casassas i Simó, que atorga la Societat Catalana de Geografia, pel seu treball “Geografia dels desnonaments a Espanya. Els habitatges de segona mà propietat de la SAREB com a indicador de la desigualtat urbana postcrisi”.

La rellevància social del tema, la claredat en l’exposició dels conceptes, l’extens buidatge de dades i la metodologia emprada, així com la qualitat i l’interès de la cartografia produïda han estat els motius que han portat al jurat a concedir-li aquest reconeixement. El treball premiat ha estat tutoritzat per l’investigador del mateix departament, Aaron Gutiérrez.

Aquest és el segon guardó que rep l’Antoni Domènech en poc temps, ja que l’any passat va obtenir el premi que atorguen el Col·legi de Geògrafs i l’Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya, pel seu treball de final de grau sobre el transport públic i el turisme a Cambrils.

En el marc del Premi Lluís Casassas i Simó també ha obtingut una menció especial l’estudiant del grau de Geografia i Ordenació del Territori de la URV Albert Beneyto, pel seu treball “Proposta metodològica d’avaluació de la qualitat de l’espai públic en un centre històric”, tutoritzat per la professora Yolanda Pérez.