02/12/2018

L’estudiant de la URV, Roger Sans, revalida el títol de campió en el Cros Universitari de la URV

27 corredors i corredores de les principals universitats catalanes han participat en aquesta cursa que forma part del Cros ATE- Ciutat de Tortosa

Els guanyadors del cros universitari URV al parc de Remolins de Tortosa, al costat del campus Terres de l'Ebre.

L’estudiant del Grau de Nutrició Humana i Dietètica de la Universitat Rovira i Virgili, Roger Sans, ha guanyat la cursa de Cros Universitari de la URV que ha tingut lloc aquest diumenge a Tortosa com a part del IV Cros ATE-Ciutat de Tortosa. Gran Premi Eduardo Fornós, que organitza el Club d’Atletisme de les Terres de l’Ebre. A la prova, que ha consistit en recórrer un circuit de vuit quilòmetres, hi han participat 20 corredors en la categoria masculina i 7 en la femenina.

Aquest és el segon any consecutiu que el primer lloc del podi en la categoria masculina l’ocupa Roger Sans, que aquest 2018 també va rebre el premi al millor esportista de la URV en la modalitat de cros. Roger Estradé, de la Universitat de Lleida, i Roger Ordoño, de la Universitat Pompeu Fabra, han ocupat la segona i tercera posició, respectivament.

En la categoria femenina han quedat primera i segona dues corredores de la Universitat de Lleida, Jone Zabaleta i Sara Alonso, respectivament, mentre que Mireia Guarner, de la Universitat de Barcelona, ha arribat tercera.

El Cros Universitari, que coordina Esports URV, forma part dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) i els 27 participants són de les principals universitats catalanes: Universitat de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida, Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, Universitat Pompeu Fabra i Universitat Ramon Llull.

L’objectiu dels Campionats de Catalunya Universitaris és fomentar l’esport d’alt nivell en l’àmbit universitari. Així, en el transcurs de l’any acadèmic les diferents universitats catalanes organitzen diverses competicions esportives i la URV s’ocupa de la modalitat de Cros. Aquest és el tercer any que la cursa de cros d’aquests campionats forma part del Cros Ciutat de Tortosa.