15/12/2016

L’estudiant de Periodisme Marc Ventura participarà en “La Transmissió d’en Puyal”

L'estudiant de primer curs de Periodisme Marc Ventura ha guanyat el càsting per representar la URV al programa La TdP de Catalunya Ràdio. Participarà de la retransmissió del partit Barça-Hércules de Copa del Rei del proper 21 de desembre, junt amb representants d'altres universitats catalanes amb estudis de Periodisme, sota la batuta de Joaquim Maria Puyal

Marc Ventura, al centre de la imatge, acompanyat de la resta de participants, professors i el director de la TdP, Joaquim Maria Puyal.

Durant el càsting que es va fer aquest dimarts, el periodista Joaquim Maria Puyal, doctor honoris causa per la Universitat Rovira i Virgili, va regalar els participants i el públic assistent amb una classe magistral de locució esportiva radiofònica, molt apreciada per tots els presents.

Al càsting, celebrat  a l’estudi de ràdio de la URV, es van presentar quatre candidats: Toni Cabanillas, Joan Gomis, Eric Rosique i Marc Ventura, els quals van haver de retransmetre un fragment del partit Barça-Cèltic disputat recentment al Camp Nou a partir d’unes imatges de TV3 amb so ambient. El nivell exhibit per tots va ser molt alt, segons va deixar clar el jurat, format pel propi Joaquim Maria Puyal, la seva col·laboradora Judit Esteban, i el professor dels Estudis de Comunicació Toni Pérez-Portabella. El jurat va felicitar els finalistes per la seva professionalitat.