04/05/2018

L’estudiant Eva M. Mas, premi Work Experience Messer-ETSEQ 2018

El premi forma part d'un ampli conveni de col·laboració entre l'empresa de gasos i la URV

La guanyadora Eva M. Mas, al costat del director general de Messer Ibèrica de Gasos, Karl Hauck, i Josep Anton Ferré, rector de la URV.

Messer Ibèrica va lliurar el Premi Work Experience Messer-ETSEQ a Eva M. Mas, estudiant de màster d’Enginyeria Química a la URV. El lliurament d’aquesta tercera edició del guardó va tenir lloc ahir a la sala Tàpies del rectorat de la URV, en un acte presidit pel rector de la universitat, Josep Anton Ferré; el director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química de la URV (ETSEQ),  Josep Bonet; el director general de Messer Ibèrica de Gasos, Karl Hauck, així com el director tècnic de l’empresa, Rubén Folgado.

El Premi Work Experience Messer – ETSEQ neix el 2015 com a fruit d’un conveni signat entre Messer Ibèrica i la URV. L’objectiu del programa Work Experience és impulsar els estudis d’Enginyeria Química a la vegada que es reconeix i fomenta el talent local en aquest camp. Amb aquesta finalitat, amb aquest premi Messer financia la matrícula del màster de l’estudiant premiat i supervisa i coordina el seu projecte i li ofereix la possibilitat de realitzar les seves pràctiques a la companyia.

Messer aposta per l’entorn local

La col·laboració entre l’empresa gasística i l’ETSEQ es va iniciar al 2013,  amb un conveni marc que té per finalitat donar suport a la formació de professionals capacitats, innovadors i competitius en l’àmbit professional industrial; reconèixer i promoure el talent dels estudiants del centre, així com d’oferir-los l’oportunitat d’estar envoltats de professionals del sector, acostant-los a la realitat del sector químic des de l’àmbit local.

En el marc del conveni, a més del Premi Work Experience Messer-ETSEQ per als estudiants del màster, l’empresa també atorga el premi Messer per al millor projecte de segon curs del grau d’Enginyeria Química, i el premi Messer per al millor expedient acadèmic del màster en Direcció i Gestió d’Empreses (MBA). Com a part d’aquesta estreta relació, Messer també organitza anualment visites per als alumnes a les seves instal·lacions de producció en el complex químic de Tarragona.