21/01/2019

L’exposició de fotografia científica #FotorecercaURV2018 recorre els diferents CRAI de la Universitat

La mostra inclou una selecció de les imatges presentades al darrer concurs de fotografia científica a les xarxes socials. Fins el 25 de gener es pot visitar al CRAI del campus Bellissens

Fins el 25 de gener es pot visitar al CRAI del campus Bellisens l’exposició #FotorecercaURV2018, una selecció de les imatges que es van presentar al IV Concurs de Fotografia Científica a les Xarxes Socials que va organitzar la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV. La mostra recorrerà els diferents CRAI de la Universitat fins al juny.

L’exposicióla integren les imatges guanyadores i presentades en la categoria general i en la categoria micro. En total són 25 imatges que ensenyen la recerca i les activitats de divulgació científica de la Universitat Rovira i Virgili. Per concursar-hi els participants havien de publicar a Twitter o Instagram imatges, amb l’etiqueta #FotorecercaURV2018, que fessin referència a qualsevol disciplina científica i tècnica, tant relacionada amb les activitats d’investigació i innovació com amb la divulgació científica i les aplicacions tecnològiques.

En la categoria micro es poden veure imatges d’objectes d’una dimensió real, menor o igual a 1 mil·límetre i d’altres d’obtingudes mitjançant un instrument de micrografia (òptica o electrònica) o tècniques de difracció.

A l’exposició hi ha la imatge guanyadora en aquesta categoria, de Mariana Trifonova, i la imatge de Raúl Beltrán, guanyador de la categoria general.

La mostra serà itinerant i, després d’haver passat pel campus Catalunya i Bellissens, les següents dates són:

• CRAI Medicina i Ciències de la Salut: del 31 de gener al 13 de febrer
  • CRAI campus Terres de l’Ebre: del 20 de febrer fins el 8 de març