04/02/2016

Lluís Marsal, nou vicerector de Personal Docent i Investigador

El catedràtic de Tecnologia Electrònica del Departament d’Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica de la URV, Lluís Marsal, és el nou vicerector de Personal Docent i Investigador de la Universitat. Substitueix en el càrrec Josep Pallarès que ha estat nomenat director general d'Universitats

Lluís Marsal, catedràtic de tecnologia electrònica de la URV.

El rector de la URV, Josep Anton Ferré, signarà aquest divendres el nomenament de Lluís Marsal, com a nou vicerector de Personal Docent i Investigador de la URV. Marsal ocuparà aquest càrrec després que aquest mateix dijous s’hagi fet efectiu el cessament de Josep Pallarès, que passa a encapçalar la direcció general d’Universitats del govern català. Aquest canvi suposa també una modificació de les competències ja que fins ara, aquest vicerectorat es responsabilitzava també de la política acadèmica de la URV, unes atribucions que seran assumides per altres membres de l’equip de govern.

Lluís Marsal és el responsable del grup de recerca en Sistemes Nanoelectrònics i Fotònics (NePhoS) del Departament d’Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica, departament que va dirigir durant vuit anys. L’any 1994 es va incorporar a aquest departament i el 2009 va obtenir la plaça de catedràtic de Tecnologia Electrònica. El 2014 va rebre la distinció ICREA Acadèmia.

Entre les competències d’aquest vicerectorat s’inclouen les qüestions relacionades amb el Personal Docent i Investigador (PDI), especialment tot allò que té a veure amb les plantilles: gestió, formació i pacte de dedicació. A més, té cura dels contractes programa amb els centres i departaments de la Universitat.