21/11/2019

Maria Jesús Aguarón és la nova directora del Departament d’Infermeria

Es proposa estabilitzar la plantilla, ajustar les càrregues docents i fomentar la recerca

Maria Jesús Aguarón, directora del Departament d'Infermeria.

Maria Jesús Aguarón és la nova directora del Departament d’Infermeria després de ser escollida pel Consell de Departament amb 29 vots a favor i 2 en blanc el passat 29 d’octubre. Aguarón assumeix el càrrec després de María Jiménez, ara degana de la Facultat d’Infermeria, i deixa de ser responsable d’ensenyament d’Infermeria a la seu del Baix Penedès. En aquesta nova etapa, Inma de Molina serà la secretària del Departament.

Aguarón és infermera, doctora per la URV en Infermeria i Salut i membre del Grup de Recerca en Infermeria Avançada. Tant la seva recerca com la docència se centren en els cuidatge en gerontologia i les cures pal·liatives, l’acompanyament emocional i espiritual i l’aplicació de les històries de vida als cuidatges.

Els seus objectius al Departament són treballar per estabilitzar la plantilla de PDI, que els investigadors joves puguin acreditar-se i fomentar la recerca amb la participació en programes competitius, que atorguen més visibilitat i recursos a la investigació que es fa al Departament. A més a més, Aguarón es proposa ajustar la càrrega docent per no superar el màxim de crèdits per cada membre del professorat.