05/12/2016

Maria Martínez rep l’11è Premi PortAventura World a la millor trajectòria acadèmica en Turisme

La ja graduada en Turisme en el curs 2015-16 té el millor expedient acadèmic de la promoció. En l'acte d'inauguració de curs de la Facultat de Turisme i Geografia el divendres 2 de desembre, també Adrià Piñol i Mar Alsina han rebut premis pels treballs de recerca de secundària, i la lliçó inaugural l'ha pronunciat el riudomenc Octavi Bono, director general de Turisme de la Generalitat

Maria Martínez rep el premi de mans d'Albert Sanantón, director de Recursos Humans de PortAventura.

L’objectiu del Premi PortAventura World, que ja comptat amb una trajectòria d’onze anys, és reconèixer públicament l’excel·lència dels estudiants del grau de Turisme de la URV i facilitar-los la realització d’un projecte de desenvolupament personal tot promovent els valors d’iniciativa, competència, lideratge, responsabilitat i compromís. En aquesta edició ha estat per Maria Martínez. Ylenia Capodiferro i Dídac Martín han rebut també un diploma de reconeixement, pel seus excel·lents expedients acadèmics.

S’han lliurat també els premis a treballs de recerca de batxillerat de Turisme i Geografia del curs 2015-16. Adrià Piñol ha estat el guanyador dels premis en la categoria de Geografia, pel seu treball “Estudi de les fredorades en els darrers 100 anys al Camp de Tarragona”, tutoritzat pel professor Joan Ferran a l’Escola Puigcerver de Reus; i Mar Alsina s’ha emportat el premi en la categoria de Turisme pel treball: “Anàlisi de la incidència del turisme rus a les ciutats de Reus i Salou”, que ha tutoritzat la professora Josepa Boada a l’Institut Gaudí de la mateixa ciutat. Els dos premiats han rebut un lot de llibres, com també els dos centres de secundària.

premirecercasecundftg16
El premiat Adrià Piñol juntament amb el professor Òscar Saladié.
premirecercasecundftg161
La premiada Mar Alsina, amb la professora Misericòrdia Domingo.

La Facultat de Turisme i Geografia ha pogut comptar amb la lliçó inaugural d’Octavi Bono, director general de Turisme de la Generalitat des d’enguany i exdirector del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Ha titulat la seva lliçó: “Orientem el futur, reptes i mesures per a una millor governança del sector turístic”. Nascut a Riudoms (1968), ha estat director del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona des de 1995 fins al 2016. És diplomat en Turisme, llicenciat en Ciències Polítiques i Sociología, màster en Direcció Pública i doctorand a la URV amb una investigació, precisament, sobre la governança en el sistema turístic català.

En l’acte han intervingut Albert Sanantón, director del Departament de Recursos Humans de PortAventura Entertainmnet SAU; l’alcalde de Vila-seca Josep Poblet, la vicerectora d’Internacionalització Mar Gutiérrez-Colón i el president del Consell Social Joan Pedrerol. Han estat acompanyats per la degana del centre, Marta Nel·lo.