09/07/2015

Marta Nolla, guanyadora del concurs de fotografia de l’Ebre amb l’obra “Passat, present i futur”

El primer concurs de Fotografia de la Càtedra d'Economia Local i Regional del campus Terres de l'Ebre ha donat el premi a un detall de les conegudes arcades del celler cooperatiu de Pinell de Brai, de la Terra Alta. El segon premi ha estat per l'obra "Terres d'energia" i el tercer, per a "Les muscleres del Delta". El concurs vol fomentar el coneixement de l'economia del territori, a través d'imatges i amb un enfocament positiu

L'obra guanyadora "Passat, present i futur".

En l’acte de presentació de l’Informe Anual d’Economia Local i Regional Terres de l’Ebre 2014, que ha tingut lloc el dimarts 7 de juliol al campus a Tortosa, s’han lliurat els premis del I Concurs de Fotografia.

L’obra que ha resultat guanyadora, i que il·lustra la portada de l’Informe econòmic anual, és “Passat, present i futur” de l’estudiant de la URV Marta Nolla. La fotografia plasma un detall de les conegudes arcades del celler cooperatiu del Pinell de Brai i ha estat guardonada amb 300 euros.

Marta Nolla rep el premi de mans del rector de la URV, Josep Anton Ferré.

L’estudiant Ricard Moncayo és l’autor de “Terres d’Energia”, i s’ha emportat el segon premi de 200 euros, i Lorien Baeza, de “Les muscleres del Delta”, per la qual ha rebut el tercer premi de 100 euros.

Al concurs podien participar tots els membres de la comunitat universitària, i les obres presentades havien de reflectir la idea de desenvolupament econòmic de les Terres de l’Ebre.