02/03/2015

Medalles d’or en Kàrate, segon lloc en Mitja Marató i tercer lloc en 10 KM, als Campionats de Catalunya Universitaris 2015

Esportistes de la URV han aconseguit dues Medalles d'or en Kàrate el dissabte 28 de febrer a Barcelona, i el segon lloc en la Mitja Marató i el tercer lloc en 10 Km. el diumenge 1 de març a Cambrils, en els Campionats de Catalunya Universitaris 2015

El CCU de Catalunya de Kàrate, que ha tingut lloc el dissabte 28 de febrer al Poliesportiu de la UPC a Barcelona, ha donat les Medalles d’Or en les categories: de -67kg. a Àlex Asna, estudiant del grau de Relacions Laborals; i de + 84kg. a Pau Borràs, estudiant del grau d’Arquitectura. Els dos joves tenen assegurada la classificació als Campionats d’Espanya Universitaris 2015.

El CCU de Mitja Marató i de 10 Km va tenir lloc a Cambrils el diumenge, 1 de març dins la Mitja Marató de Cambrils que organitza Running Solutions. En Mitja Marató masculina, el segon lloc ha estat per Xavi Nadal, director de l’Escola Universitària de l’Activitat Física i l’Esport, EUSES a les Terres de l’Ebre, després de l’estudiant classificat de la UVic; i en 10 Km. femení, el tercer lloc ha estat per a Mar Perpinyà (URV), del personal d’administració i serveis (a la foto, juntament amb Ruth Marquès del Servei d’Esports). El primer lloc ha estat per la UdL i el segon per la UB.