10/04/2019

Més de 1.700 alumnes assisteixen a les Aules de la Gent Gran durant el curs 2018-19

Anna Isabel Serra, coordinadora sortint de les aules: "Els alumnes sènior agraeixen moltíssim que els professors surtin de les aules per atansar-los la recerca i la innovació"

Els responsables de les Aules de la Gent Gran durant la trobada anual, amb la coordinadora sortint, Anna Isabel Serra, la nova coordinadora Maria Isabel Miró, i la vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social, Cori Camps.

Aquest dimarts 9 d’abril, la URV va reconèixer la feina dels coordinadors de les Aules d’Extensió Universitària de la Gent Gran, 24 en total, en la reunió que celebren anualment. Aquesta vegada, l’acte també va servir per fer el traspàs en la coordinació de les aules: la professora Anna Isabel Serra cedeix el càrrec a Maria Isabel Miró, que assumeix la tasca de voluntariat a través del programa Iubilo.

Aquest projecte que dona sortida a les inquietuds i necessitat d’adquirir nous coneixements de les persones grans, ha comptat aquest curs 2018-19 amb 1.731 alumnes. Han assistit, i ho faran fins a final de curs, a les conferències programades a les aules dels seus municipis: a les 7 aules de Terres de l’Ebre s’hi han programat 64 ponències, que han ofert 26 ponents diferents, i a les 17 aules del Camp de Tarragona s’han programat al voltant de 400 ponències, impartides per 250 professors i professores.

Precisament la implicació del professorat que dedica part del seu temps a compartir el coneixement és una de les qüestions que Anna Isabel Serra va voler posar en valor perquè “els alumnes sènior agraeixen moltíssim que els expliquin la tasca de recerca, les feines innovadores de l’àmbit universitari i que els facin partícips dels resultats de les investigacions”.

Tant ella com la vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social, Cori Camps, van agrair la tasca desinteressada i el compromís dels coordinadors de les aules durant l’acte d’ahir, que també va servir per donar la benvinguda a la professora Isabel Miró. Ara serà ella qui, a través del programa Iubilo, coordinarà les aules, una feina que ja havia fet abans que Anna Isabel Serra, quan va prendre el relleu a Josep Maria Sabaté.