05/07/2018

125 professors de secundària participen en els cursos de formació del programa Aprofundiments

Investigadors de la URV imparteixen vuit cursos de formació sobre els coneixements i la recerca generats en diferents disciplines acadèmiques de la Universitat

La investigadora del Departament de Bioquímica i Biotecnologia, Anna Borrull (al centre), impartint el curs sobre Biotecnologia "low cost".

Durant tota la setmana 125 professors i professores de secundària assisteixen a les classes i laboratoris de la URV de la mà de personal investigador de la Universitat, que imparteix els vuit cursos de formació per al professorat que s’ofereixen en el marc del programa Aprofundiments. Aquesta iniciativa té per objectiu generar, difondre, i compartir coneixement.

Els cursos que s’estan impartint durant aquesta setmana són: Com elaborar, tutoritzar i avaluar el treball de recerca al batxillerat; Puntuar bé per comunicar millor, Punts clau de sintaxi: on som i què diu la GIEC; Robòtica educativa; Introducció al WIMS; La Internet de les coses; Aplicacions didàctiques de la cartografia digital i Biociències low cost.

Taller sobre com elaborar, tutoritzar i avaluar un treball de recerca de batxillerat.

El programa Aprofundiments està organitzat pel Centre d’Atenció a l’Estudiant i l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat, i s’emmarca dins del programa Nexes, d’actuacions col·laboratives entre secundària i la URV.