23/05/2017

Miriam Guillem i Raquel Prieto, premis DEAA/MacMillan 2017

Les dues estudiants van obtenir la millor nota en anglès a les PAU 2016

L'estudiant premiada Miriam Guillem, enmig de Marta Garcia de l'editorial MacMillan i John Style, cap del Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys.

En la desena edició dels premis que concedeixen el Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys de la URV i l’editorial MacMillan, Míriam Guillem, de l’Institut Ramon Barbat de Vila-Seca, va obtenir el premi, de 400€ i un lot de llibres d’anglès instrumental Advanced, i Raquel Prieto de l’Institut Sant Pere i Sant Pau de Tarragona va ser la finalista, amb un premi de 300€ i el mateix lot de llibres.

L’acte de lliurament va tenir lloc el dilluns 22 de maig a la sala de juntes del campus Catalunya. Van estar presents el director del Departament John Style, la representant de l’editorial Marta Garcia, els professors tutors de secundària dels joves premiats, professorat universitari, família i amics. Durant l’acte, el professor de la URV Pere Gallardo  va pronunciar la conferència: “Frankenstein: two hundred years of solitude”.

L’estudiant finalista Raquel Prieto, acompanyada de Marta Garcia i John Style.

Els premis DEAA-MacMillan distingeixen cada any els alumnes més excel·lents en l’exercici de Llengua Estrangera-anglès de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) de la demarcació de Tarragona, a la convocatòria de juny. Els premis volen afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa no tant sols com a vehicle de comunicació i estudi, sinó també per facilitar les relacions socials en un context global complex i canviant. I amb els premis també es reconeix la tasca del professorat d’anglès de l’etapa de secundària. És requisit imprescindible, per accedir als premis, que els estudiants hagin aconseguit una mitjana de 8,5 punts o superior en l’assignatura de Llengua Anglesa en els dos cursos de batxillerat.