03/07/2019

Noemí Martí guanya la primera edició del premi Covides als estudiants d’Enologia

Ha fet el millor treball sobre un pla d'exportació de vins

L'estudiant Noemí Martí rep la beca Covides de mans del degà de la Facultat d'Enologia, Joan Miquel Canals, i el director d’exportació de Covides, Christophe Marquet.

L’estudiant de 4t curs del grau d’Enologia, Noemí Martí Esteve, ha guanyat el premi que la Cooperativa vitivinícola del Penedès (Covides) atorga per primera vegada als estudiants de l’assignatura “Exportació de vins”. El premi, un xec de 750 euros, reconeix el millor treball de l’assignatura, que consisteix a fer un pla d’exportació a un país determinat i cal justificar les diferents accions comercials.

El tribunal del treball estava format pel director d’exportació de Covides, Christophe Marquet; la responsable de l’ensenyament d’Enologia, Montse Poblet, i el degà de la Facultat d’Enologia, Joan Miquel Canals. El lliurament del premi a Noemí Martí es va fer dimarts 2 de juliol.