24/02/2017

Norwegian es fixa en els pilots universitaris de Reus

OSM, l'empresa de contractació de pilots per a Norwegian, ha avalat el CESDA (Centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili a Reus) com un dels centres de qualitat aprovats en els seus processos de selecció

Avió de Norwegian

Norwegian Air Shuttle està apostant fort per convertir l’Aeroport de Barcelona-El Prat en el seu centre d’operacions del sud d’Europa pel vols de llarg recorregut a  baix cost. La seva flota en bases espanyoles augmenta mes a mes i va ser línia aèria que més va créixer a l’Estat l’any 2016, transportant 6,82 milions de passatgers. Això suposa un increment del 30% respecte de l’any anterior. La companyia noruega es fixa en Espanya per la seva situació estratègica pel tràfic llarg recorregut cap el continent americà i pel seu potencial turístic i demogràfic.

A aquest interès s’hi afegeix el demostrat ara cap la formació universitària de pilots a Reus. OSM, empresa de contractació de pilots per a Norwegian, ha avalat recentment el CESDA (Centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili a Reus) com un dels centres de qualitat aprovats en els seus processos de selecció. La línia aèria dóna importància primordial a la selecció de pilots, i pot presumir de tenir un dels processos de selecció més exhaustius. En aquest sentit, s’ha fixat en la formació de pilots de nivell universitari. El CESDA va ser el primer centre de l’Estat en oferir el Grau de Pilot d’Aviació Comercial i Operacions Aèries i va néixer a iniciativa del propi sector aeri, que demandava una formació de pilots més completa i professionalitzada.