16/09/2019

Oberta la inscripció a l’Aula de Teatre per a la comunitat universitària

S'ofereixen tallers d'introducció al teatre, de veu i expressió oral i de teatre corporal, a més del laboratori de reconstrucció històrica

Integrants de l'Aula de Teatre durant un assaig. FOTO: Sandra Pascual.

L’Aula de Teatre de la URV i l’Ajuntament de Tarragona han obert la inscripció als nous tallers i al laboratori teatral del curs 2019-20. L’oferta de tres tallers d’introducció al teatre, de veu i expressió oral i de teatre corporal i d’un laboratori de teatre clàssic romà permeten introduir els alumnes en el llenguatge escènic i també experimentar.

El proper 1 d’octubre s’ha convocat una sessió informativa oberta a la Comunitat Universitària a l’aula 202 del campus Catalunya. La inscripció és gratuïta per a estudiants, professorat i personal d’administració i serveis i es pot fer fins a l’inici de les activitats.

El taller d’introducció al teatre, que condueix Joan Rioné, fa un repàs des del teatre festiu al teatre compromès i crític, i aprofundeix en el treball de l’actor i l’actriu. El taller “Paraula, veu, expressió” treballa el control de la veu, la vocalització i la dicció i també la interpretació i l’acció del cos com a eines al servei de la comunicació i la dramatització. Joan Pascual és qui condueix aquest taller. El taller de Teatre corporal és a càrrec d’Álex Manríquez i se centra en el cos com a eina per comunicar, explicar històries i explorar les possibilitats expressives. Tots tres tallers tenen lloc del 21 d’octubre al 31 de maig.

A més dels tallers, també s’han obert les inscripcions per al laboratori de Teatre clàssic romà (de reconstrucció històrica), un espai de creació i recerca teatral al voltant del teatre romà clàssic. Es farà entre els mesos de març i maig de 2020 i acabarà amb la participació al festival Tarraco Viva.

La informació completa sobre els tallers es pot trobar al web d’Experimenta Teatre.