15/05/2017

Oberta la matrícula per a la Universitat d’Estiu de la URV, edició 2017

Es desenvoluparà de l’1 de juny al 15 de juliol, en jornades de 5 hores, de temes molt diversos i es fan en diferents localitats

Participants en un dels cursos de l'any passat de la Universitat d'Estiu.

Ja està oberta la matrícula per assistir a la XXII edició de la Universitat d’Estiu, que es desenvoluparà de l’1 de juny al 15 de juliol, en jornades de 5 hores destinades al públic en general. En aquestes sessions es tractaran temàtiques molt diverses i en diferents localitats de la demarcació de Tarragona. El termini d’inscripció finalitza tres dies abans de cada jornada.

En total, per a la XXII Universitat d’Estiu s’han programat 23 jornades de 5 hores cadascuna d’elles i de caràcter molt divers, en forma de conferències, taules rodones o tallers. L’objectiu és contribuir a la formació de les persones.

Tothom que hi estigui interessat pot gaudir d’aquesta oferta, sense necessitat de tenir títol universitari; algunes jornades poden interessar als estudiants de secundària. Es fan de l’1 de juny al 15 de juliol a vuit municipis del territori, gràcies al Campus Extens de la URV, de manera que estan a l’abast de tota la ciutadania de la província de Tarragona.

Fragment del cartell de la Universitat d’Estiu 2017.

La diversitat dels continguts és gran. Algunes de les qüestions a tractar són la importància social de la química, la prevenció en riscos laborals, les tendències actuals de les ciutats intel·ligents, l’Urban Sketching o dibuix al carrer, l’edició d’imatges, l’energia, l’art de persuadir, la dietètica saludable, l’assetjament escolar, l’autoestima o les noves formes de viatjar.

Els municipis on es fan les jornades, a més de les ciutats on hi ha campus (Tarragona, Reus, Tortosa i Vila-seca) són: Cambrils, Amposta, Móra d’Ebre i La Sénia. El cost de la matrícula de cada jornada és de 15€.

La Universitat d’Estiu de la URV es fa dins el marc organitzatiu de la Xarxa Vives, que facilita el reconeixement acadèmic de les activitats que es duen a terme en totes les universitats de Catalunya, el País Valencià, Andorra, les Illes Balears i Catalunya del Nord. A més, la Universitat d’Estiu de la URV ha comptat sempre amb el suport econòmic de la Diputació de Tarragona.

Més informació, aquí