16/03/2015

Or, plata i bronze per a tres equips de la URV als Campionats de Catalunya Universitaris 2015. Quatre equips, tres femenins i un masculí, s'havien classificat per les fases finals del campionat, celebrades a Sant Cugat del Vallès el dijous 12 de març, en un any esportiu amb molt bons resultats.

Tres equips van fer podi en aquestes finals, dos femenins i un masculí. Les primeres van ser les noies del futbol sala, que van quedar en tercer lloc, un bronze més que merescut per aquestes jugadores que doblen esport juntament amb el futbol7 de la Universitat.

150316_FutSal_F
Les noies del futbol sala es van emportar la medalla de bronze.

En voleibol masculí es va viure una final molt disputada, que finalment es va decantar a favor de la URL. Els tarragonins van tenir un inici complicat, perdent els dos primers sets; tot i així es van aixecar i van igualar el partit amb un 2-2 . En el cinquè set però la URL va tornar a imposar-se i l’esforç dels granes no va tenir recompensa. Un argent agredolç, però molt lluitat.

150316_equips de Volei_FiM
Equip masculí i femení de volei. L’equip masculí es va fer amb la plata.

I la condició de campiones dels CCU15 va venir  de la mà del handbol femení. Un equip on quasi la totalitat del grup són membres del sènior femení del Club Handbol Amposta (DH Plata). Després de desfer-se en les semifinals de la UPF, la Final no es presentava fàcil. L’altra universitat finalista era la Universitat de Lleida amb un equip molt potent i amb la jugadora Jennyfer Nana com a referent ofensiu. El resultat a la mitja part de 19-20 per URV no deixava clar qui s’emportaria el campionat. Però una gran segona part de les de Terres de l’Ebre, destacant la portera Karolina Levanaite, va sentenciar el partit amb un 32-41. Un Or per l’handbol femení de la URV, que dona accés al Campionat d’Espanya Universitari amb seu i data previstes del 12 al 16 d’abril a Màlaga.

Equip d'handbol femení
L’equip d’handbol femení va guanyar la medalla d’or dels campionats.

Els anys anteriors amb millor classificació per a la URV van ser els CCU del 2009, 2011 i 2012 on van haver-hi fins a tres equips. L’equip de Voleibol masculí que ara han guanyat l’argent va ser l’únic equip URV finalista al 2013. Ha estat molt destacable la participació i classificació femenina en aquests campionats. EsportsURV ha tingut sis equips femenins en competició (Bàsquet, Futbol Sala, Futbol 7, Handbol, Rugby 7 i Voleibol) i 5 equips masculins (Bàsquet, Futbol Sala, Futbol 11, Rugby 7 i Voleibol). Un total de 80 noies i 95 nois.

Teniu més informació aquí i el vídeo de les Fases Finals CCU15 aquí.

Un cop finalitzats els CCU15 d’esports d’equip, ara EsportsURV es centrarà en els CCU15 d’esports individuals. Serà el Bàdminton, BTT, Duatló, Golf, Judo, Kàrate, Natació, Orientació, Pàdel, Taekwondo, Tennis, Tennis Taula, Triatló, Volei Platja i Aigües Obertes. Uns mesos de molta activitat esportiva que finalitzaran amb els Campionats d’Espanya Universitaris 2015, amb les millors classificacions individuals en els CCU15.