26/03/2015

Període de baixa activitat a la URV, de dilluns 30 de març a dijous 2 d’abril

La majoria de centres i serveis de la Universitat resten tancats per Setmana Santa, d'acord amb les mesures d'estalvi econòmic aprovades pels períodes de baixa activitat. Resten oberts el CRAI del campus Catalunya i el CRAI Medicina i Ciències de la Salut, i alguns centres i serveis

De dilluns, 30 de març a dijous 2 d’abril quasi tots els edificis i serveis de la Universitat resten tancats, cessen totes les activitats universitàries i només es mantenen els serveis mínims imprescindibles. El tancament respon a la necessitat de fer estalvis, tant en energia com en vigilància i serveis.

Durant aquest període només obren al públic el CRAI del campus Catalunya a Tarragona i el CRAI de Medicina i Ciències de la Salut a Reus, de dilluns 30 a dimecres 1 de 9 h. a 21 h. ; i alguns serveis i centres en horari de matí, molts d’ells per feines de manteniment i de vigilància de processos continus en laboratoris que no es poden aturar.

El Registre General de la Universitat funciona de dilluns a dimecres al Rectorat, i el dijous a l’edifici N5 (c/Marcel·lí Domingo, s/n) al campus Sescelades de Tarragona. L’horari és de 9 h. a 14 h.