07/04/2017

Període de baixa activitat a la URV, del 10 al 13 d’abril

La majoria de centres i serveis de la Universitat resten tancats per Setmana Santa, excepte els CRAI del campus Catalunya i de Medicina i Ciències de la Salut

El CRAI del campus Catalunya romàn obert del 10 al 12 d'abril.

De dilluns 10 al dijous 13 d’abril per Setmana Santa, quasi tots els edificis i serveis de la URV estan tancats, d’acord amb les mesures d’estalvi econòmic aprovades pels períodes de baixa activitat. Cessen les activitats universitàries i només es mantenen els serveis mínims imprescindibles. El tancament respon a la necessitat de fer estalvis, tant en energia com en vigilància i serveis.

Durant aquest període només obren al públic el CRAI del campus Catalunya, a Tarragona, i el CRAI de Medicina i Ciències de la Salut, a Reus, de dilluns 10 a dimecres 12 de 9 h a 21 h; i alguns serveis i centres en horari de matí, molts d’ells per feines de manteniment i de vigilància de processos continus en laboratoris que no es poden aturar.

El Registre General de la Universitat al Rectorat funciona de dilluns 10 al dimecres 12 d’abril al Rectorat, en horari de 10 h a 13. 30 h.