29/11/2016

Estudiants d’intercanvi participen en una activitat mediambiental a la URV

Els estudiants internacionals han pres part, per primer cop, en un taller mediambiental i han visitat els Horts Socials de la URV

Medi Ambient URV, els Horts Socials i el Centre Internacional han organitzat una nova activitat d’acollida dirigida als estudiants d’intercanvi,  per tal d’apropar-los el Pla d’Internacionalització i el Pla de Medi Ambient de la Universitat. El programa ha inclòs un taller de plantes mediterrànies aplicades a la cuina i a la medicina, a càrrec de l’Hort de la Sínia, una visita als Horts Socials situats al campus Catalunya i un cafè solidari al mateix campus, el passat 17 de novembre.

Estudinternhortsocials16

En el taller, els joves han conegut les propietats i l’ús de diverses plantes autòctones, en especial de la planta mediterrània per excel·lència, la farigola, i se’n han endut una mostra diversa.