23/04/2018

Prop de 3.900 persones visiten la URV durant les Jornades de Portes Obertes

Han assistit a les tres jornades que s'han fet aquest 2018 un 22% més de persones respecte de les edicions del 2017 entre futurs estudiants i familiars

Demostració del nou grau Tècniques de Bioprocessos Alimentaris que oferirà l'ETSEQ el curs 2018-19.

Fins a 2.314 alumnes de secundària i 1.579 acompanyants, un total de 3.893 persones, han passat per les instal·lacions de la URV durant les tres Jornades de Portes Obertes que s’han fet els dies 7 de febrer, 11 d’abril i 21 d’abril. El passat dissabte 21 d’abril va ser el dia d’assistència més nombrosa, ja que les visites eren adreçades tant a futurs estudiants com a les famílies. Així, aquest dia 1.119 joves interessats en els estudis de grau de la Universitat i 1.579 familiars van assistir a les sessions que els diferents ensenyaments havien preparat .

Les facultats i escoles dels set campus i seus que integren la Universitat van informar dels seus ensenyaments i del procés d’accés i matriculació als visitants en les successives Jornades de Portes Obertes. Els futurs estudiants van poder conèixer el professorat i recórrer instal·lacions com les aules, els CRAI i els laboratoris. A banda de la informació proporcionada, els assistents van participar en tallers i veure demostracions d’alguns dels centres, a través dels quals van poder conèixer els continguts més nous o aplicables dels estudis.

Els visitants a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia.

La Facultat de Ciències de l’Educació, la Facultat de Lletres i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) són alguns els centres que han rebut més visites de futurs estudiants. Alguns d’ells ofereixen nous estudis el curs vinent, com el grau d’Història de l’Art i Arqueologia, a la Facultat de Lletres, i el grau de Tècniques de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Mòbils (de 3 anys), a l’ETSE. També s’impartirà el nou grau de Gestió de Turisme i Hoteleria i grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat, a la Facultat de Turisme i Geografia; i nou el grau de Tècniques de Bioprocessos Alimentaris (de 3 anys) a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ). A més a més, s’ofereixen 20 places per cursar el grau de Química en anglès, a la Facultat de Química.