17/10/2016

Reconeixements i premis en la inauguració de curs de la Facultat d’Economia i Empresa

A l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2016-17 s'han premiat estudiants i s'ha reconegut la trajectòria professional d'un destacat exlaumne. El futur dels estudis d'Economia i Empresa ha centrat la lliçó inaugural

Ana María López, presidenta de la Conferencia Española de Decanos de Economía y Empresa, durant la seva intervenció.

Ana María López, presidenta de la Conferencia Española de Decanos de Economía y Empresa, ha estat l’encarregada de pronunciat la primera lliçó: “Presente y futuro de los estudios de Economía y Empresa”. A l’acte han assistit el degà del centre Antoni Terceño, el president del Consell Social Joan Pedrerol, l’alcalde de Reus Carles Pellicer i el rector de la URV Josep Anton Ferré.

El secretari del centre, Christian Duran, ha llegit la Memòria del curs anterior. En la seva intervenció, el degà Antonio Terceño ha destacat el compromís del centre amb la qualitat, compromís que ha portat a la Facultat a presentar-se com a prova pilot per a certificar el Sistema Intern de Garantia de la Qualitat. Ha remarcat també l’excel·lent funcionament de les dobles titulacions ADE+FIC i ADE+Dret i la implantació de dos nous màsters en aquest curs 2016-17: el Màster de Direcció d’Empreses i el Màster de Mercats Internacionals, que completen l’oferta del Màster d’Emprenedoria i Innovació, en la seva tercera edició.

inaugcursfee163
L’estudiant Júlia Garcia, el professor José M. Vila i l’estudiant Ferran Pallàs, premiats en l’acte.

Els premis de la Fase Local de la VIII Olimpíada d’Economia han estat per Ferran Pallàs (Institut Narcís Oller de Valls), actualment estudiant del grau Finances i Comptabilitat; i per José Manuel Vila de l’Institut Martí Franquès, professor d’Economia de l’Empresa del centre millor qualificat. El premi Fundació Coll-Urgellès a l’estudiant amb millor nota d’admissió d’aquest curs ha estat per a Júlia Garcia, del grau d’Administració i Direcció d’Empreses.

S’ha fet el reconeixement a la trajectòria professional de Josep Mª Panicello (Cambrils, 1976), actualment director d’estratègia del Banc Santander després d’una brillant carrera, i exestudiant de la Facultat, on va estudiar la llicenciatura d’Administració i Direcció d’Empreses.

inaugcursfee162
Josep M. Panicello al centre, entre el rector de la URV Josep Anton Ferré (esquerra) i el degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Antoni Terceño.

Després es va llicenciar en Ciències Actuarials i Financeres a la UB i va continuar estudis a l’Institut d’Estudis Financers – MEFF S.A. Va treballar a Allianz Seguros, com a professor de Direcció Financera a la URL; i com a directiu a Caixaholding SAU/ Criteria, a Caixa Tarragona Vida S.A. d’Assegurances i Reassegurances; a Caixa Tarragona, com a responsable del procés d’integració amb Caixa Catalunya i Caixa Manresa; Caixa de Catalunya, Tarragona i Manresa, com a director de l’Àrea de Planificació i Control de Gestió; a Catalunya Banc i a APPLUS.