29/05/2017

“Retrats de vi”, entre els millors llibres d’enologia del món al Gourmet Awards

El certamen internacional que selecciona els millors llibres de gastronomia i vi del món reconeix el treball fotogràfic de Maoz Eliakim en els llibres sobre enòlegs editats per Publicacions URV

“Retrats de Vi”, el cicle de llibres sobre enòlegs de la Universitat Rovira i Virgili amb fotografia documental de Maoz Eliakim i escrit per la periodista Ruth Troyano, ha estat un dels millors libres en la categoria de fotografia dels Gourmand Awards 2017, un certamen internacional fundat l’any 1995 pel francès Edouard Cointreau, que selecciona els millors llibres de gastronomia i de vi del món.

El treball fotogràfic de “Retrats de Vi” és obra del fotògraf israelià resident a Reus, Maoz Eliakim, professor associat de la URV, que ha retratat l’enòloga Anna Espelt i els enòlegs Francesc Ferré i Toni Sànchez Ortiz posant especial èmfasi a través de l’objectiu en l’humanisme i la naturalesa, en les persones i els paisatges que envolten els elaboradors.

Des de Publicacions URV es valora molt positivament que aquest primer cicle de llibres, promogut per la universitat de Tarragona per posar en valor els professionals dedicats a l’enologia formats a la URV, hagi estat premiat pel jurat professional dels Gourmand Awards. Els llibres no només s’han imprès i es poden trobar en llibreries especialitzades, sinó que també estan disponibles online en català, espanyol i anglès.

“Retrats de vi” s’ha ampliat amb tres nous títols

En breu, Publicacions URV presentarà els tres nous llibres que han ampliat a 6 el cicle “Retrats de Vi”. Després de fixar-se en una primera tanda amb la DOQ Priorat, la DO Tarragona, DO Empordà i DO Terra Alta, els tres nous volums retrataran una enòloga i dos enòlegs que treballen a la DO Conca de Barberà, DO Penedès i DO Pla de Bages.

3 replies

1. M.Joana Zaragoza Gras |

Enhorabona, gent de Publicacions!!!!

2. Silvia Sancho |

Es molt bona notícia.
    Enhorabona Jaume i Magalí per fer-ho possible.

3. Enric Olivé |

Enhorabona a tots, però especialment a Maoz Eliakim, antic alumne del master Estudis Cultural Mediterranis i ex-becari de la Càtedra Unesco del diàleg intercultural a la Mediterrània.