10/12/2015

Reviu el concurs ‘Vols saber què investigo?’ al canal de vídeo de la URV

Ja es poden visionar a Youtube els monòlegs dels set doctorands de la Universitat que hi van participar

La URV ha publicat al seu canal de vídeo els monòlegs dels set participants al concurs Vols saber què investigo?, que es va celebrar el passat novembre en el marc de la Setmana de la Ciència 2015. Els aspirants, tots ells estudiants de doctorat a la Universitat, havien de donar a conèixer el contingut de la seva recerca en un llenguatge planer i entenedor. El guanyador va ser Ignacio Funes, que va fer el monòleg titulat “Rompamos el agua”. Funes es va endur també el premi del públic.

Totes les intervencions es poden reviure ara al Canal URV a Youtube:

El certamen va tenir lloc el dimarts 17 de novembre, al matí, al Teatre Bartrina de Reus. De les sol·licituds de doctorands rebudes per formar-ne part, finalment es van seleccionar set. Cadascun d’ells va disposar de cinc minuts per convèncer al jurat de que la seva actuació era la més original, atractiva i entenedora. El jurat estava format pel director de l’Escola de Postgrau i Doctorat, Francesc Díaz; la periodista de Canal Reus, Sílvia Sagalà, i el monologuista científic, Ricardo Moure.