27/11/2019

Reviu el concurs ‘Vols saber què investigo?’ al canal de vídeo de la URV

Ja es poden visionar a Youtube els monòlegs dels sis doctorands i doctorandes de la Universitat que hi van participar

Una imatge dels concursants amb els membres del jurat i de la companyia Big Van Ciencia.

La URV ha publicat al seu canal de vídeo els monòlegs dels set participants al concurs Vols saber què investigo?, que s’ha organitzat aquest novembre en el marc de la Setmana de la Ciència 2019. Els aspirants, tots ells doctorands i doctorandes a la Universitat Rovira i Virgili, havien de donar a conèixer el contingut de la seva recerca en un llenguatge planer i entenedor. El guanyador va ser Enric Petrus, que va fer el monòleg titulat “Urani. t’excites?”, mentre que Joel Ametlla es es va endur el segon premi i el premi del públic pel monòleg “Tants anys d’estudiar per acabar a pic i pala”.

Totes les intervencions es poden reviure ara a la llista de reproducció del concurs, al Canal URV a Youtube:

El certamen va tenir lloc el dimarts 12 de novembre, al matí, al Teatre Bartrina de Reus. De les sol·licituds de doctorands rebudes per formar-ne part, finalment se’n van seleccionar sis. Cadascun d’ells va disposar de cinc minuts per convèncer el jurat de que la seva actuació era la més original, atractiva i entenedora. El jurat estava format pel director de l’Escola de Doctorat, Josep Ribalta; la professora del Departament d’Estudis de Comunicació, Carlota Moragas i el monologuista de Big Van, que també va protagonitzar alguns monòlegs científics, Alberto Vivó.