15/12/2015

Sara Moreso, Xè premi Port Aventura a la millor trajectòria acadèmica en Turisme

Graduada en Turisme en el curs passat, ha rebut el premi durant l'acte d'inauguració de curs a la Facultat de Turisme i Geografia, a Vila-seca. Ariadna Obré i Blanca Méndez han estat les finalistes del premi

El premi a Sara Moreso l'ha recollit Laura Sendra.

El premi vol reconèixer públicament l’excel·lència dels estudiants del grau de Turisme de la URV, i facilitar-los la realització d’un projecte de desenvolupament personal, promovent els valors d’iniciativa, competència, lideratge, responsabilitat i compromís. Sara Moreso ha rebut un premi de 2.000 € i Blanca Méndez i Ariadna Obré, diplomes de reconeixement com a finalistes. Són les tres millors trajectòries acadèmiques en Turisme 2014-15 a la URV.

En la convocatòria es valora el coneixement d’idiomes, les pràctiques realitzades durant la carrera, l’experiència professional, una autoavaluació sobre valors i competències), el pla de desenvolupament professional i formatiu que es plantegi cada candidat, i el projecte d’interès a desenvolupar amb l’ajut del premi i motivació per portar-lo a terme.

La finalista Ariadna Obré recollint el premi.

La inauguració del curs 2015-16 a la Facultat de Turisme i Geografia s’ha fet el dimecres, 9 de desembre a les 12 h. a l’Aula Magna del centre, a Vila-seca. La lliçó inaugural l’ha pronunciat Josep Andreu, president de l’Autoritat Portuària de Tarragona, amb el títol: “El port, una eina per al desenvolupament econòmic i turístic del Camp de Tarragona”.

En l’acte han pronunciat unes paraules Marta Lahuerta, cap del Departament de Recursos Humans de PortAventura; Joan Pedrerol, president del Consell Social de la URV; Josep Poblet, alcalde de Vila-seca i Marta Nel·lo, degana de la Facultat. Els ha acompanyat a la mesa el secretari del centre, professor Jordi Blay.