22/09/2016

S’exploren noves vies de col·laboració entre la Yunnan Normal University i la URV

Una nova delegació d'aquesta universitat xinesa es va desplaçar a Tarragona per reunir-se amb alumnes seus que estudien a la URV, va treballar amb diferents responsables acadèmics i va conèixer el Centre d'Estudis Hispànics

La delegació xinesa juntament amb els responsables de la URV.

El Centre d’Estudis Hispànics de la URV va rebre la visita d’una delegació de la Yunnan Normal University de Xina, el passat 12 de setembre. La delegació estava encapçalada pel vicerector Ma Li, i integrada per Li Ming, director de l’Institut de Recerca en Energia Solar; Ji Xu, vicedegà de la Facultat de Ciències del Medi Ambient i Energia; Lin Wei Dong, degà de la Facultat de Matemàtiques; Li Tian Feng, degà de l’Escola de Ciència de l’Educació i Gestió; i Yang Yan, vicedegà de la Facultat de Llengües i Literatura Estrangeres.

Al campus Catalunya, els membres de la delegació van ser rebuts per la vicerectora d’internacionalització de la URV Mar Gutiérrez-Colón; la directora del Centre d’Estudis Hispànics, Esther Forgas; el secretari executiu del centre i responsable d’ensenyament del Grau de Llengua i Literatura Hispàniques, Antoni Nomdedeu i el director del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, Àngel Urquizu. Es van reunir per tal d’explorar noves vies de col·laboració entre les dues universitats i aprofundir en les vies ja existents.

Els representants de la Yunnan Normal University van visitar el campus Catalunya.

La Yunnan Normal University és una de les nou universitats xineses que ha establert lligams acadèmics amb la URV, i envia estudiants a la URV perquè hi continuïn els estudis, de diferents nivells, de llengua espanyola, de cultura hispánica i de negocis.