05/12/2022

Obre la segona convocatòria dels premis de la URV que reconeixen el compromís social dels estudiants

Es premiaran treballs de fi de grau, màster i tesis doctorals, que es poden presentar fins al 12 de desembre al registre telemàtic de la Universitat

Exposició de les entitats al 6è Mercat de Projectes Socials, a la Sala de Juntes del campus Catalunya.

L’Oficina de Compromís Social de la URV convoca la segona edició dels Premis de Compromís Social “Immaculada Sastre Miró”, de la URV, per a treballs de fi de grau, treballs de fi de màster i tesis doctorals, en col·laboració amb el Consell Social de la URV. La finalitat d’aquests premis és promoure el compromís social de l’estudiantat de la Universitat, reconèixer l’aplicació de treballs de recerca basats en necessitats reals de la societat i dissenyats en col·laboració amb entitats sense ànim de lucre, segons els criteris establerts pel Programa d’Aprenentatge Servei de l’Oficina de Compromís Social de la URV.

Fins al 12 de desembre, els estudiants poden presentar el seu treball de fi de grau, treball de fi de màster o tesi doctoral defensat durant el curs 2021-22 al registre telemàtic de la Universitat per optar al premi.

El premi té una dotació de 1.000 euros per al premiat o premiada d’estudis de grau, 1.000 euros per qui guanyi en la categoria de treball de fi de màster i 1.500 euros a la millor tesi doctoral, a més del diploma acreditatiu per a tots tres.

El premi porta per nom Immaculada Sastre Miró (1942-2008), la primera coordinadora dels Serveis Socials de Tarragona, que al llarg de la seva trajectòria com a treballadora social va treballar per la integració de persones i col·lectius del territori en situació de vulnerabilitat. Les persones que van coincidir amb ella en destaquen la sensibilitat per la justícia, l’assertivitat amb les persones, el treball en equip, la formació permanent, el rigor professional i la fermesa en els seus principis per sobre dels interessos polítics.

Les bases de la convocatòria dels Premis de Compromís Social Immaculada Sastre Miró es poden consultar al web de la Universitat.