17/10/2016

S’inaugura el curs acadèmic del Campus Extens de la URV a Santa Coloma de Queralt

L'acte ha marcat l'inici oficial del curs del Campus Extens, del qual en forma part Santa Coloma de Queralt ja des de l'any 2008. S'hi han presentat el vi i la cervesa elaborats a la URV, commemoratius del 25è aniversari de la institució

El rector Josep Anton Ferré, entregant un llibre a l'alcalde Magí Trullols.

Amb una bona assistència a l’acte, que ha tingut lloc al teatre municipal l’Estrella, la responsable de l’Antena del Coneixement a la població, Trini Esteve, ha donat la benvinguda a tothom. Hi han estat presents l’alcalde, Magí Trullols, el rector, Josep Anton Ferré, la regidora d’Ensenyament i Cultura de l’Ajuntament Angelina Nogués i el vicerector d’Universitat i Societat de la URV Jordi Tous.

El degà de la Facultat d’Enologia Joan Miquel Canals i el responsable del Celler experimental del centre, Fernando Zamora, han presentat el vi i la cervesa commemoratius del 25è aniversari de la URV. En la seva intervenció, el rector ha agraït a l’Ajuntament haver apostat per la via de la col·laboració amb la Universitat, implicant-se en el Campus Extens ja fa vuit anys. Aquest fet facilita l’acompliment del compromís de la URV amb la societat i reverteix positivament en ella.

El vi i la cervesa commemoratius dels 25 anys.

L’alcalde de Santa Coloma de Queralt Magí Trullols ha rebut, de mans del rector, un dels 25 llibres més representatius del catàleg de Publicacions URV que es donen al municipi. Li ha entregat “El fons d’art de la Universitat Rovira i Virgili”. El concert “A les dones”, a càrrec de l’Orquestra URV dirigida per Marcel Ortega, ha posat el punt final a l’acte, abans del tast del cava i cerveses commemoratius.

L'Orquestra URV, durant la seva actuació al teatre l'Estrella.
L’Orquestra URV, durant la seva actuació al teatre l’Estrella.

Actualment, tretze municipis de la demarcació de Tarragona formen part del Campus Extens de la URV. Anualment participen una mitjana de 8.500 persones en les més de 200 activitats que s’organitzen.