19/07/2019

Sis estudiants de la Facultat de Química reben els premis extraordinaris 2017-2018

El lliurament dels premis es va fer en un acte que reuneix els millors estudiants de la URV de cada promoció

Els millors estudiants de les promocions de grau i de màster de la Facultat de Química van ser reconeguts amb els premis extraordinaris de final d’estudis 2017-18 que atorga la URV per reconèixer els millors expedients acadèmics. L’acte es va fer divendres 5 de juliol a l’Aula Magna del campus Catalunya.

Els estudiants de grau i màster de la URV que van rebre els premis extraordinaris 2017-18.

L’esdeveniment va comptar amb la conferència “Ichigo-ichie: cada moment és irrepetible”, a càrrec de Glòria Jordà Múgica, lletrada del Consell de Garanties Estatutàries de Catalunya, de la Generalitat de Catalunya. Jordà Va ser també una de les persones premiades en el mateix acte després d’haver cursat el màster en Estudis Avançats en Administració i Dret Públic. En la seva conferència va abordar l’adaptació de la universitat als canvis, afirmant que “la formació continuada és la resposta davant les noves situacions”.

Glòria Jordà, lletrada del Consell de Garanties Estatutàries de Catalunya, durant la seva conferència al lliurament de premis extraordinaris de grau i màster.

L’acte va comptar amb la presència de familiars i amics dels distingits, que van rebre els premis de mans de la rectora, María José Figueras; el vicerector de Programació Acadèmica i Docència, Domènec Puig; el president del Consell Social, Joan Pedrerol, i la vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat, Maria Bonet.

Els premiats que van cursar els seus estudis a la Facultat de Química van ser els següents:

• Jorge Faiges Marcos, del grau de Química.

• Heribert Playà Albinyana, del grau de Bioquímica i Biologia Molecular.

• Oscar Castro Serrano, del Màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades.

• Maria Mercado Gómez, del Màster en Nutrició i Metabolisme.

• Marc Català Blanco, del Màster en Genètica, Física i Química Forense.

• Miguel Bernús Pérez, Màster en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular.