04/07/2017

Sis estudiants de l’ETSE van rebre premis d’empreses en l’acte de graduació 2017

Les empreses participants van oferir contractes laborals en pràctiques als estudiants premiats

A l’acte, celebrat el divendres 30 de juny als porxos dels laboratoris de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE), es van graduar 113 alumnes i hi van participar més de 400 persones. El va presidir Josep Anton Ferré, rector de la URV, i va comptar amb la presència de Joan Pedrerol, president del Consell Social, i Domènec Puig, director de l’Escola, entre molts altres responsables universitaris i professorat.

Van acabar estudis alumnes de quatre graus i quatre màsters, dels que s’imparteixen a l’ETSE. Com cada any empreses i entitats col·laboren amb el centre concedint premis als estudiants, fet que dóna més valor a l’acte de graduació. Enguany, Caixa d’Enginyers va lliurar premis als dos millors expedients dels ensenyaments de grau del curs 2015-16: a Marc Ruiz, del grau d’Enginyeria Informàtica, i a Ezequiel Rodríguez, del grau d’Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica. El premi va consistir en 600 euros per a cada estudiant, que s’ingressen al compte que tenen obert a l’entitat.

T-Systems va lliurar el premi T-Systems, en la tercera edició, per al millor treball de fi de grau o màster de l’àmbit informàtic, a l’estudiant Eva Pujals. El premi va consistir en una proposta de contracte laboral en pràctiques, i una dotació econòmica de 500 euros.

Álvaro Rodríguez, rebent el diploma de mans d’ESSITY.

ESSITY va lliurar el premi, en la tercera edició,  al millor estudiant del màster d’Enginyeria Industrial a Álvaro Rodríguez. El premi va consistir en una proposta de contracte laboral en pràctiques.

Tecnolama, S.A. va lliurar el premi al millor estudiant del grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, en la tercera edició, a Jordi Castellví. El premi va consistir, per una banda, en una proposta de contracte laboral de sis mesos amb possibilitat d’ampliació en cas que la seva evolució sigui satisfactòria i, per l’altra, en el pagament de la matrícula per cursar un d’aquests màsters: el màster d’Enginyeria Industrial (MEI) o el màster d’Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Electrònics (METSE).

P3E International Engineering Consulting, S.L. va lliurar el premi en la quarta edició al millor estudiant del grau d’Enginyeria Elèctrica, enguany a Aleix Povill. El premi va consistir en una proposta de contracte laboral de 3 mesos amb possibilitat d’ampliació.

L’espai es va omplir de gom a gom.

A continuació es va lliurar una placa de reconeixement al professor recentment jubilat Santiago Barroso Piorno. L’acte es va tancar amb una sessió fotogràfica dels estudiants egressats i premiats i un aperitiu per a tots els assistents, ofert als jardins del campus Sescelades.