01/06/2018

Fins al 15 de juny es pot participar en el XX Premi de Recerca en Química a Tarragona

Poden participar-hi els alumnes de secundària amb un treball d’investigació pura o aplicada o de difusió de la Química en l’entorn

Activitats de química durant una de les edicions de la Setmana de la Ciència a la URV.

El XX Premi de Recerca en Química a Tarragona manté obert el període per presentar-hi propostes fins al divendres 15 de juny. Aquest certamen, que enguany arriba a la seva 20ª edició, està adreçat als estudiants dels centres de secundària que vulguin participar-hi presentant un treball d’investigació pura o aplicada o de difusió de la Química en l’entorn.

El premi el convoca l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) i la Facultat de Química. Amb aquesta iniciativa conjunta volen premiar l’esperit científic i promoure l’interès per la ciència i la tecnologia química, tan lligades a les comarques tarragonines.

El Premi està dotat amb:

• 1r premi: 1.000 € a l’autor/a del treball més 800 € al centre de secundària
  • 2n premi: 600 € a l’autor/a del treball més 400 € al centre de secundària
  • 3r premi: 300 € a l’autor/a del treball més 200 € al centre de secundària

Els treballs s’han de lliurar al Deganat de la Facultat de Química de la Universitat Rovira i Virgili (Campus Sescelades, C/ Marcel·lí Domingo, 1, 43007 Tarragona). Consulteu les bases del concurs i descarregueu-vos el formulari per poder participar.

El nom de les persones guanyadores es farà públic en el transcurs de l’acte de lliurament dels premis, que tindrà lloc durant la Setmana de la Ciència, al mes de novembre d’enguany. S’informarà oportunament als participants de la data, lloc i hora concrets.