29/03/2018

S’obre el període per participar en el XX Premi de Recerca en Química a Tarragona

El termini de presentació dels treballs és del 3 d’abril al 15 de juny

Activitats de química durant una de les edicions de la Setmana de la Ciència a la URV.

Aquest certamen, que enguany arriba a la seva 20ª edició, està organitzat per l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) i per la Facultat de Química de la URV. Va adreçat als estudiants dels centres de secundària que vulguin participar-hi presentant un treball d’investigació pura o aplicada o de difusió de la Química en l’entorn. Amb aquesta iniciativa conjunta es vol premiar l’esperit científic i promoure l’interès per la ciència i la tecnologia química, tan lligades a les comarques tarragonines.

El Premi està dotat amb:

• 1r premi: 1.000 € a l’autor/a del treball més 800 € al centre de secundària
  • 2n premi: 600 € a l’autor/a del treball més 400 € al centre de secundària
  • 3r premi: 300 € a l’autor/a del treball més 200 € al centre de secundària

Els treballs s’han de lliurar al Deganat de la Facultat de Química de la Universitat Rovira i Virgili (Campus Sescelades, C/ Marcel·lí Domingo, 1, 43007 Tarragona). Consulteu les bases del concurs i descarregueu-vos el formulari per poder participar.

El nom de les persones guanyadores es farà públic en el transcurs de l’acte de lliurament dels premis, que tindrà lloc durant la Setmana de la Ciència, al mes de novembre d’enguany. S’informarà oportunament als participants de la data, lloc i hora concrets.