10/10/2018

El sommelier Josep Roca, jurat del Premi Jaume Ciurana al millor estudiant d’Enologia

Els graduats opten a 3.000 euros per desenvolupar un projecte professional. Poden presentar candidatures fins al 19 d'octubre

Josep Roca, sommelier i fundador, junt amb Joan Roca, del Celler de Can Roca.

La divuitena edició del Premi Jaume Ciurana, que convoca la Facultat d’Enologia i la consultora Rius&Rius, comptarà com a membre del jurat amb Josep Roca, sommelier i fundador del Celler de Can Roca. A més d’ell, aquest any també formarà part del jurat la professora i investigadora Montse Nadal, que és, entre d’altres, responsable del curs de Sommelier Professional que es fa a la URV, i es completa amb el degà de la Facultat d’Enologia, Joan Miquel Canals, i el director de Rius&Rius, Miquel Rius. El dia 23 d’octubre es lliurarà aquest premi que reconeix el millor estudiant del centre de la darrera promoció. Durant l’acte, Josep Roca pronunciarà la conferència “Enòlegs del demà. Entre la raó i la intuïció”.

El Premi Jaume Ciurana consisteix en un ajut econòmic de 3.000 euros al qual poden optar els graduats per la Facultat d’Enologia el curs 2017-18, que tenen temps per presentar la seva candidatura fins al 19 d’octubre. El jurat valorarà l’expedient acadèmic universitari ponderat del Grau d’Enologia, el currículum vitae dels candidats i un informe elaborat per una Comissió d’Ensenyament d’Enologia de la Facultat. A més, el candidat haurà de presentar una proposta de projecte professional al qual haurà de destinar la dotació econòmica del premi.

El guanyador o guanyadora del premi es coneixerà el 23 d’octubre, després de la deliberació del jurat, que es farà pública a les 12 h a l’Aula 202 de la Facultat d’Enologia. Les bases del premi es poden consultar al web de la Facultat d’Enologia.